3 mėnesių trukmės nuotolinė sveikatingumo programa, padėsianti tinkamai pasirūpinti jūsų ir jūsų šeimos sveikata

————————————————–

Geros sveikatos dirbtuvės

————————————————–

Kam šie mokymai skirti?

Geros sveikatos dirbtuvės“ skirtos visiems, kas nori išmokti sveikiau maitintis, pradėti sportuoti ar tiesiog geriau jaustis. Ši programa padės įgauti daugiau energijos ir sustiprinti sveikatą. „Geros sveikatos dirbtuvės“ bus naudingos ir norintiems sulieknėti bei suformuoti gražų, jaunatvišką kūną. Ji ypač bus vertinga tėveliams, turintiems mažų vaikų, nes padės ne tik pakeisti tėvelių įpročius, bet ir vaikų ateitį.

Ši programa orientuota į tuos, kas nori išmokti tinkamai rūpintis savo kūnu, tačiau neturi laiko klaidžioti sveikatingumo informacijos džiunglėse ar nusivylė viena kitai prieštaraujančiomis „sveikos mitybos“ teorijomis. Ji skirta ir tiems, kas negali sau leisti naudotis sveikos mitybos specialistų paslaugomis dėl finansų stygiaus ar tiesiog dėl to, kad jie gyvena toliau nuo didžiųjų miestų.

————————————————–

Ko galite tikėtis iš „Geros sveikatos dirbtuvių“?

Mokymų pradžioje susipažinsite su savo fizinėmis galimybėmis ir kūnu, turėsite galimybę atlikti fizinius testus, savianalizę ir įvertinti savo sveikatą bei pamatyti, kas jūsų laukia ateityje.

Mokysimės išgirsti, ką mums sako mūsų kūnas ir atkreipti dėmesį į jo siunčiamus signalus.

Siekiant ilgalaikių rezultatų, šie mokymai yra orientuoti į praktinį darbą bei naujų įpročių ugdymą.

————————————————–

Temos, kurias aptarsime ir klausimai, į kuriuos jums padės atsakyti „Geros sveikatos dirbtuvės“

◊ Vanduo

Kodėl mums gali šalti rankos, kojos, spengti ausyse ar skaudėti galvą?

Kaip vandens trūkumas gali skatinti svorio augimą?

Kodėl reikia vandens atsigerti prieš sportą?

Kaip vanduo gali padėti sumažinti kraujospūdį?

Kokie yra vandens trūkumo simptomai?

Kokie geriausi vandens šaltiniai?

Ar gali vandens būti per daug ir ką daryti, jei nuo jo tinstu?

Kiek galų gale reikia to vandens gerti?

◊ Kaip išmokti įsiklausyti, ką mums sako mūsų kūnas

Kaip galime sužinoti, kuris maistas mūsų organizmui tinka ir kuris ne? 

Kodėl vaikai nevalgo, mūsų manymu, sveiko maisto? 

Kaip be jokių dietologų konsultacijų galime susidėlioti mitybos planą, kuris leistų mums žvaliai ir gerai jaustis?

◊ Ką vis tik turėtume valgyti

Kaip nepasiklysti patarimų džiunglėse ir parduotuvėje lengvai išsirinkti sveiką maistą?

Kodėl valgome daugiau nei reikia ir negalime sukontroliuoti apetito?

Kaip keisti mitybą, kad šie pokyčiai būtų ilgalaikiai ir jau po savaitės jų nemestume?

Kodėl taip sunku atsikratyti blogų įpročių ir kaip lengviau tai padaryti?

◊ Į ką turėtume kreipti dėmesį etiketėje

Kurie maisto priedai skatina mus valgyti daugiau? Kas yra tie E numeriai?

Kodėl vienus mėsos gaminius kepti galime, o kiti kepant tampa pavojingais mūsų sveikatai?

Kurios žuvys mums teikia sveikatą ir kurios teršia mūsų organizmą gyvsidabriu, kadmiu, antibiotikais ir kitais pavojingais, organiniais bei neorganiniais junginiais?

◊ Ką turėtume žinoti perkant vaisius ir daržoves

Kuo jie apdorojami? Kaip juos valgyti, kad suvalgytume kuo mažiau chemikalų?

Kokie yra požymiai, kada vaisių, daržovių ar riešutų griežtai negalima valgyti?

Kurie vaisiai ir daržovės labiausiai užteršti ir kaip pasirinkti švaresnius?

◊ Maisto derinimas

Kaip veikia mūsų virškinimo sistema?

Į kurių produktų derinimą vertėtų atkreipti dėmesį ir kada neverta sukti galvos?

Kodėl po valgio kartais apima sunkumas, norime miego ir ką tai reiškia?

Kaip pagal bezdėjimą galime nustatyti, kas vyksta mūsų žarnyne?

Gerai ar negerai gerti vandenį pavalgius?

◊ Maisto produktų mitybinė vertė

Kaip maitintis sveikai ir pigiai?

Kurie produktai yra tiesiog būtini mūsų gerai sveikatai ir savijautai?

Kurie maisto produktai mažiausiai vertingi/žalingi mūsų kūnui, kodėl ir kuo juos keisti?

Kokie yra maistinių medžiagų trūkumo simptomai ir iš kurių maisto produktų jų galime gauti?

Kas yra maisto energetinis tankis, kuo tai svarbu lieknėjantiems ir kokį maistą tokiu atveju verta rinktis?

◊ Maisto ruoša namie

Kaip patys, to nežinodami, ženklią dalį vitaminų ir mineralų išpilame į kanalizaciją?

Kaip išsaugoti maiste esančius vitaminus, mineralus ir kitas maistines medžiagas?

Kaip savo virtuvėje prigaminame nuodų ir maistą padarome pavojingu mūsų sveikatai?

Ką turėtume žinoti apie aliejus, jei juos naudojame maisto gamybai?

◊ Saldumynai

Ką jie mums daro? Kuriuos saldumynus verta rinktis?

Kada saugiausia valgyti saldumynus ir kada jų nevertėtų dėti į burną?

Kuo užkandžiauti ir ką turėtume žinoti apie sultis?

Kokia yra didelė, saldi konditerinė apgaulė, griaunanti jūsų sveikatą?

◊ Pusryčiai, pietūs ir vakarienė

Ką ir kada verta valgyti?

Reikalingi ar nereikalingi mums tie pusryčiai?

Kas vyksta, jei prisivalgome vakare?

◊ Tai pat sužinosite

Gudrybes, padedančias mums mažiau suvalgyti

Paprastą mitybos įprotį, kuris lemia mūsų sveikatą, gerą savijautą ir ilgaamžiškumą arba nutukimą, virškinimo problemas ir galimas ligas.

Patikimą, saugų, efektyvų, moksliškai pagrįstą ir nieko nekainuojantį metodą, padėsiantį jūsų organizmui išsivalyti ir atsistatyti.

◊ Aptarsime ir sportą

Ką mums daro sportas ir kam jis reikalingas?

Kokios yra sporto rūšys pagal fiziologinį poveikį mūsų kūnui ir kurias jų turėtume rinktis?

Kaip sportui skiriant minimaliai laiko gauti maksimalų rezultatą?

Kokius pratimus be jokių papildomų priemonių galime atlikti namie ir lauke?

Ką turime žinoti, kad sportuojant nežalotume savo kūno?

Kiek to sporto mums reikia?

————————————————–

Geros sveikatos dirbtuvių programoje sužinosite atsakymus į visus šiuos klausimus ir dar daugiau. Tačiau…. tai tik vos daugiau nei pusė „Geros sveikatos dirbtuvių“ programos…. Svarbiausia programos dalis bus darbas su savo mintimis, pasąmone ir įpročiais.

————————————————–

Darbas su mūsų tikslais, pasąmone ir įpročiais

Jau daugiau nei 10 metų vedu paskaitas sveikatingumo, mitybos ir sporto temomis. Vesdamas mokymus auditorijoje susidurdavau su viena didele problema. Dalyvių žodžiais ji skamba taip „Ką daryti ir ko nedaryti mes iš esmės žinome, bet iš kur paimti jėgų ir valios daryti tai, ką reikia?“

10 metų sukau galvą, kaip atsakyti į šį klausimą, sprendimas yra ir jis šokiruojančiai paprastas, tačiau net pati geriausia paskaita, dienos ar kelių dienų mokymai yra nepakankami juo realiai pasinaudoti. Tam reikia laiko, daug laiko, jūsų pastangų ir praktikos. Tai ir buvo viena iš „Geros sveikatos dirbtuvių“ atsiradimo priežasčių. Jei norite pokyčių gyvenime, ilgalaikių pokyčių, atrasti savyje jėgų tiems pokyčiams ir jų nemesti, būkite pasiruošę dirbti su savo mintimis, įpročiais ir pasąmone. Tai viena vertus paprastas, kita vertus daug laiko ir kantrybės reikalaujantis darbas, tad lygiagrečiai su sveika gyvensena visus tris mėnesius mokysimės save pažinti, suprasti savo norus, koreguoti įpročius ir formuoti savo ateitį. Jei šiai mokymų daliai skirsite deramą dėmesį, jūsų gyvenimą ji gali pakeisti stipriau, nei bet kokios techninės žinios ką valgyti ir kaip sportuoti. Tai universalūs įgūdžiai, kuriuos galėsite panaudoti ir visose kitose gyvenimo srityse, tad „Geros sveikatos dirbtuvės“ gali tapti geriausia jūsų investicija į savo ateitį.

Geros sveikatos dirbtuvių starto proga ši 24 užsiėmimų, 3 mėnesių trukmės nuotolinė programa tik 34 EUR. Nepraleiskite galimybės pakeisti savo gyvenimą.

Nauja grupė prasideda… (Mokymai vis dar ruošiami, jei norėtumėte gauti pranešimą apie mokymų startą prašau rašykite puslapio apačioje esančiu el. pašto adresu)

Jei norėsite šioje programoje sudalyvauti, prašau peržvelkite žemiau esantį video ir pateiktą informaciją.

————————————————–

Mokymų naudojimosi taisyklės ir apmokėjimas

1. Autorius dėjo visas galimas pastangas, siekdamas užtikrinti GSD perteikiamų žinių kokybę ir atitikimą naujausioms turimoms ir mokslinio tyrimo metodais pagrįstomis žinioms apie žmogaus organizmo veiklą. Tačiau atsakomybę už tinkamą GSD perteikiamos medžiagos panaudojimą, sprendimą šią informaciją naudoti praktiškai ar nenaudoti ir visas iš to išplaukiančias pasekmes prisiima mokymų dalyvis asmeniškai. GSD esanti medžiaga nėra gydytojo rekomendacija, ji neskirta ligoms diagnozuoti ar gydyti, autorius griežtai nerekomenduoja remiantis šia informacija savarankiškai atsisakyti ar koreguoti gydytojo paskirtą gydymą. Kadangi tai savarankiškam naudojimui skirta medžiaga, autorius negali prisiimti ir neprisiima jokios atsakomybės dėl teigiamų ar neigiamų, tinkamo arba netinkamo GSD perteikiamos informacijos panaudojimo pasekmių.

2. GSD yra savarankiškam darbui skirta programa, kuri neapima asmeninių konsultacijų.

3. Mokymų medžiagos konspektai ir papildoma prie laiško pridedama medžiaga lieka dalyvio naudojimui visam laikui. Aktyvias nuorodas į video paskaitas, autorius įsipareigoja išlaikyti ne mažiau kaip 12 mėnesių nuo dalyvio dalyvavimo programoje pradžios.

4. Mokymai yra skirti tik asmeniniam naudojimui, asmeniui kuris juos užsisakė ir to asmens šeimos nariams (sutuoktinis, vaikai). GSD mokymus ar jų dalį persiųsti tretiesiems asmenims, platinti, skelbti socialiniuose tinkluose ar kitaip viešinti draudžiama.

Sumokėdamas už dalyvavimą GSD dalyvis patvirtina, kad susipažino su aukščiau išdėstytomis sąlygomis ir su jomis sutinka.

————————————————–

Darant pavedimą už „Geros sveikatos dirbtuvių“ programą, skiltyje „pavedimo paskirtis“, prašau nurodyti „GSD“ ir el. pašto adresą, kuriuo norėtumėte gauti mokymų medžiagą. Gavus apmokėjimą, su jumis susisieksime.

Gavėjas: Tomas Lenart

Sąskaita: LT757044060008246270

Bankas: SEB

————————————————–

Turite klausimų?

Rašykite el. paštu: tomasgerasveikata@gmail.com